Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Noudatamme Suomen Suoramarkkinointiliitto ry:n (SSML) Reilun Pelin Sääntöjä, Sähköisen kaupankäynnin sääntöjä sekä kuluttajakaupasta säädettyjä lakeja.

Tuote- ja hintatiedot

Tuotteiden tuote- ja hintatiedot näkyvät kotisivuillamme. Hinnat eivät sisällä toimituskuluja ellei asiasta ole muuta ilmoitettu. Hinnat sisältävät arvonlisäveron 25.5 %. Lopulliseen hintaan lisätään toimituskulut.

Toimitusaika

Jokaisen tuotteen kohdalla on erikseen maininta toimitusajasta. Toimitamme pääasiassa kaikki tilaukset 1-7 vuorokauden kuluessa tilauksesta. Posti ja Matkahuolto säilyttävät tilauksia 7 vrk.

Toimitustavat ja -maksut

Tilaukset toimittaa Posti tai Matkahuolto. Pienet paketit toimitetaan hintaan 8,90€ lähimpään postiin, smartpost automaattiin, Matkahuollon toimipisteeseen tai Matkahuollon paketti automaattiin tilausta tehdessä valitun toimitustavan mukaisesti. Suuremmat paketit toimitetaan hintaan 15,90€ lähimpään postiin, smartpost automaattiin, Matkahuollon toimipisteeseen tai Matkahuollon paketti automaattiin tilausta tehdessä valitun toimitustavan mukaisesti. Vaihtoehtona on myös toimitus kotiovelle hintaan 19,90€ tai rahti kotiovelle, jonka toimitusmaksu on 50€ ja tuotteet toimitetaan antamaasi osoitteeseen. Isomman tuotteen tai suuremman erän ollessa kyseessä, toimitus toimitetaan perille, sinne asti minne jakeluauto pääsee (täysperävaunusta pakettiautoon). Ostoskori kertoo lopullisen hinnan sisältäen toimituskulut. Nämä hinnat pätee Suomen aluerajojen sisäpuolella, paitsi Lapin ja saariston osalta pidätämme oikeuden rahtien muuttamiseen.

Toimituskulu määräytyy lähetyksen painon ja tilavuuden mukaan. Toimitusvaihtoehdot ja -kulut näytetään ostoskorissa tai viimeistään toimitustapaa valittaessa.

Rahti äärialueille

Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, ennen kuin tilaat tavaraa äärialueille rahtina. Äärialueille toimitettaessa toimituskulut täytyy selvittää erikseen. Valtaosa äärialueista sijaitsee saaristossa ja pohjoisessa lapissa, voit tarkistaa postinumerot täältä: Toimitusvyöhykkeet

Maksutavat

Tilaukset maksetaan ostosten teon yhteydessä (5.10.2021 alkaen) Paytrail-maksupalvelun kautta. Käytössäsi on seuraavat maksutavat:

  • Nordea
  • Osuuspankki
  • Danske Bank
  • Tapiola
  • Säästöpankki/POP
  • Handelsbanken
  • Ålandsbanken
  • S-pankki
  • Norder
  • Aktia
  • LähiTapiola Pankki
  • Collector-lasku ja -osamaksu
  • Joustoraja-lasku ja osamaksu
  • Everyday-lasku ja osamaksu
  • Neocard
  • Visa
  • Visa Electron
  • Mastercard

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

Vastaanotto

Pienpaketteja yritetään tuoda kerran perille asti työpäivän aikana. Mikäli vastaanottajaa ei perillä tavoiteta, jätetään vastaanottajalle saapumisilmoitus, jossa on ohjeet paketin noutamisesta tai uudesta toimitusyrityksestä.

Suuremmissa tuotteissa ja tuote-erissä olisi huolehdittava että toimitusosoitteessa on joku paikalla tarkastamassa ja kuittaamassa toimituksen.

Mikäli näin ei ole, sinun on huolehdittava siitä, että annettuun GSM-numeroon saadaan yhteys kun toimitus on tulossa. Kuljettaja soittaa viimeistään jos toimitusosoitteessa ei ole vastaanottajaa. Tällöin mahdollisesta purusta pitää sopia suoraan kuljettajan kanssa.

Mikäli vastaanottaja ei ole paikalla, eikä häntä tavoiteta annetusta GSM-numerosta, emme ole velvoitettuja toimittamaan tavaraa ja veloitamme mahdollisesta turhasta kuljetuksesta aiheutuneet kulut asiakkaalta.

Toimituksen mukana seuraa rahtikirja tai lähete. Sinun tulee tavaraa vastaanottaessasi tarkistaa, että toimitus on rahtikirjan/lähetteen mukainen ja vahingoittumaton. Säästä aina rahtikirja/lähete.

Mikäli havaitset ongelmia toimituksessa tai tuotteissa, toimi seuraavasti:

Ennen rahtikirjan/lähetteen allekirjoitusta, tee siihen kirjallinen merkintä virheistä, mahdollisimman seikkaperäisesti ja selkeästi.
Ota välittömästi yhteyttä meihin (yhteystietomme löydät sivun alareunasta).

Huomioithan, että ilman mitään merkintää rahtikirjassa/lähetteessä, jää vastuu sellaisista virheistä, jotka ovat jo toimitushetkellä havaittavissa, sinulle.

Takuu

Tuotteillamme on valmistajan tai maahantuojan takuu. Takuuaika alkaa kuitissa olevasta päiväyksestä. 
Lattialämmitys ja syöttöputkilla takuu on huomattavasti pidempi ja takuun alkamisaika määräytyy valmistuspäivämäärästä alkaen. Katso erillinen TOPWAY- lattialämmityksen tuotetakuu käyttöohjeet valikosta.
Virheellinen tuote voidaan korjata, korvata uudella tai sen voi palauttaa. Emme kuitenkaan vastaa laatuvirheen aiheuttamista välillisistä kuluista.

Luvanvaraiset asennukset

Tietyt asennukset joihin voi käyttää myymiämme tuotteita edellyttää luvat omaavan ammattilaisen tekemää asennusta.

Palautukset

Tuotteilla on 14 päivän ilmainen palautusoikeus, joka lasketaan tuotteen vastaanottamisesta.

Tilauksen peruuttaminen edellyttää, että tuote palautetaa moitteettomassa eli jälleenmyyntikelpoisessa kunnossa ja palautuksen mukaan liitetään kopio lähetysluettelosta tai laskusta. Palautus on asiakkaalle maksutonta, mikäli tuote on toimitettu ja voidaan palauttaa pienpakettina. Jos tuote tai tuote-erä on suuri, vastaa asiakas toimituskuluista ja palautuksesta.

Noutopisteestä tai pakettiautomaatista asiakkaan noutamatta jääneitä lähetyksiä ei katsota palautuksiksi. Veloitamme niistä aiheutuneet palautuskulut asiakkaalta lähetyksen painon ja tilavuuden mukaan.

Palautusosoite:

Topway Oy
Vannekatu 1
37130 Nokia
info@topway.fi
puh. 046 921 5565

Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

Jos tuote on vaurioitunut kuljetuksessa, tee asiasta heti vahinkoilmoitus. Jos mahdollista valokuvaa vaurioitunut lähetys ja ota tämän jälkeen yhteyttä meihin.

Rahtimaksun perintä

Pidätämme oikeuden rahtimaksun perintään takautuvasti, mikäli asiakas tahallisesti välttää rahtimaksua ketjuttamalla pienempiä tilauksia.

Force Majeure

Emme vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista. Topway Oy pidättää oikeuden muuttaa toimitusehtojaan. Tilaajan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Yhteystiedot

Topway Oy
Vannekatu 1
37130 Nokia
info@topway.fi
puh. 046 921 5565